Czas realizacji zamówienia

Na karcie każdego produktu znajduje się informacja o dostępności oraz czasie realizacji zamówienia, który liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia przez pracownika sklepu. Informacje o dostępności mają wyłącznie charakter orientacyjny. Jeśli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z terminów realizacji.

Termin realizacji podajemy w godzinach lub w dniach. Jeśli towar jest dostępny w magazynie w zamówionej przez Klienta ilości, a czas realizacji dla danego produktu wynosi 48h, oznacza to, że towar zostanie wysłany najpóźniej do 48 godzin od chwili potwierdzenia zamówienia.

Jeśli towar widnieje jako dostępny, ale w ilości mniejszej niż zamawiana przez Klienta, informujemy go natychmiast o terminie nowej dostawy.

Jeśli towar jest niedostępny (pod zamówienie), termin realizacji ma wyłącznie charakter orientacyjny. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność takich produktów u naszych dostawców, a o dokładnym terminie realizacji zamówienia informujemy klienta.

Towar dostarczany jest przez firmy spedycyjne oraz kurierskie. Czas dostawy uzależniony jest od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Dla przesyłek krajowych jest to zwykle 1-2 dni roboczych, dla przesyłek zagranicznych do 5 dni roboczych.

Termin otrzymania towaru = termin realizacji zamówienia + czas dostawy

Formy płatności

  • Przelew bankowy - standardowa wpłata na konto. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu wpłynięcia pełnej kwoty zamówienia na nasz rachunek bankowy. Przelewy docierają zwykle do 24h, wpłaty dokonywane na poczcie po upływie kilku dni.

  • Płatność online - Wybierz swój bank z listy dostępnych. Po dokonaniu wyboru kanału płatności, panel przeniesie Cię do strony logowania banku. Za przelewy internetowe nie jest pobierana żadna prowizja. Zaloguj się do banku i wykonaj przelew online. Po poprawnym zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz potwierdzenie na podany podczas płatności adres e-mail. Przelewy online księgowane są natychmiastowo.

tpay